Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 10.7.2019 alkaen

Verkkokauppa

KuumaSuomi.fi:n verkkokauppa on KuumaMedia Oy:n (y-tunnus 2837916-3, jäljempänä ”myyjä”) ylläpitämä markkinapaikka, joka myy tuotteita täysi-ikäisille KuumaSuomi.fi palvelun käyttäjille. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Tilausvahvistus

Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Tilauksen jälkeen järjestelmä lähettää tilausvahvistuksen automaattisesti asiakkaan sähköpostiin. Voit myös tarkastaa tilauksesi sisällön sekä seurata sen käsittelyä oman käyttäjätilisi Tilaukset –välilehdellä.

 

Tuotteet ja hinnoittelu

Tuotteiden ja toimituskulujen hinnat sisältävät arvonlisäveron. Näet yksityiskohtaisen alv-erittelyn tilauksen maksusivulta.

Kaikki verkkokaupassamme myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen sivuillamme. Myyjä ei vastaa valmistajien sivuilla olevien tuotetietojen oikeellisuudesta.

Myyjän vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista tai muusta esteestä rajoittuu ainoastaan kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa myyjä voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

 

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

 

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteita toistaiseksi Postin välityksellä ainoastaan Suomen alueelle. Tilaushetkellä käytössä olevat toimitustavat ja niiden hinnat näkyvät asiakkaalle tilauslomakkeella. Toimitamme tilauksia kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena (kirjeet), joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimituksen lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 25 euron maksun.

 

Toimitusaika

Tilauksen käsittelyaika on keskimäärin 1-3 työpäivää tilauksen maksamisesta tai vahvistamisesta. Tämän lisäksi tulee tuotteen normaali kuljetusaika, joka ei riipu myyjästä (esim. Posti kuljettaa paketit yleensä 2-3 päivässä perille). Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika riippuen varastotilanteesta ja saatavuudesta, yleensä noin 2 viikkoa. Ilmoitamme asiakkaalle mahdollisista viivästyneistä tilauksista.

Myyjä ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta myyjän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

Palautusoikeus ja palautusohjeet

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta. Palautettavassa tuotteessa ei missään tilanteessa saa olla likaa, pölyä, karvoja, ihoa, tai mitään muuta edellisiin rinnastettavaa.

Palautusoikeus ei koske:

  • Alusvaatteita (esim. pikkuhousut, sukat, sukkahousut, catsuit –asut ja bodyt)
  • Filmejä, pelejä tai kalentereita
  • Sähköistä sisältöä tai palvelua, jonka toimitus on jo aloitettu
  • Hygienia- ja intiimituotteita pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole enää palautettavissa myyntiin (Kuluttajansuojalain 6. luvun 16 §)
  • Tuotteita, joiden myyntipakkaus on rikkoutunut, revennyt tai se puuttuu kokonaan
  • Tuotteita, joissa oleva sinetti on murrettu
  • Tuotteita, joiden ympärillä olleet muovit on rikottu tai poistettu.

 

Myyjä vaihtaa vialliset tuotteet aina uusiin ilman eri veloitusta.

Mikäli haluat palauttaa tilauksen tai tuotteen, ota meihin AINA ensin yhteyttä sähköpostilla. Lähetämme sinulle tarkemmat ohjeet kuinka toimia. Rahojen palautus tapahtuu aina samalla maksutavalla kuin millä tilaus on maksettu. Emme käsittele palautuksia, jotka on lähetetty ilman ennakkoilmoitusta.

 

Lahjakortit

Verkkokaupan lahjakortit ovat voimassa 3 kuukauden ajan ostopäivästä lukien, ellei muuta ole sovittu. Lahjakortteja ei vaihdeta rahaksi, eikä niistä palauteta rahaa takaisin. Lahjakortin arvo on käytettävä kokonaisuudessaan yhdellä ostokerralla. Lahjakortit toimitetaan sähköisesti, eikä niillä ole palautusoikeutta.

Ostamalla lahjakortin ostaja antaa suostumuksensa kortin toimittamiseen välittömästi ostoksen jälkeen.

Ostettaessa lahjakorttia sen arvoa ei lasketa mukaan kampanjatuotteiden tai ostoskorin arvoon esimerkiksi tilanteessa, jossa kampanjan tai tarjouksen hyödyntämisen edellytyksenä on tietty tilauksen minimisumma. Alennuskoodeilla ei saa alennusta lahjakorteista. Ostetulla lahjakortilla voi maksaa myös alennus- ja kampanjatuotteita.

 

Lahjatoimitukset

Verkkokaupassamme on mahdollista ostaa tuotteita lahjaksi toiselle KuumaSuomi.fi –palveluun rekisteröityneelle käyttäjälle. Vastaanotettuamme tilauksen joka sisältää lahjaksi valittuja tuotteita, otamme lahjan vastaanottajaan yhteyttä sähköpostilla ja pyydämme hänen toimitustietojaan lahjan toimittamiseksi. Mikäli emme saa vastaanottajalta toimitusosoitetta 21 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, tai mikäli vastaanottaja kieltäytyy lahjan vastaanottamisesta, palautamme lahjan ostajalle lahjatuotteiden hinnan ja lahjasta veloitetut toimituskulut.

 

Ongelmatilanteet ja asiakaspalvelu

Mikäli jokin palvelumme ei toimi oikein, tai mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä meille viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin. Asiakaspalvelumme tavoitat sähköpostilla osoitteesta admin(at)kuumasuomi.fi.

 

Muutokset

Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.